Arkadaşlar adetim 8 gün gecikti . 4. Günde idrarda çift çizgiyi gördüm ve gecesine beta hcg 43,69 çıktı , bugün yani 72 saat sonra 88.50 çıktı . Doktor çok yeni tespit edildiğini ve gün aşırı kanla takip etmemiz gerektiğini söyledi . Benim gibi hcg değeri düşük ilerleyip sağlıklı gebelik geçirenleriniz varsa lütfen yazınız