Caglaozgun1 Kocaelı izmitte detaylı ultrason yapan önerebilceğiniz bir yer varmı fıyatları ne sekılde bır de
Htcegmndnz1 Caglaozgun1 Semih Özveren yanlis hatirlayabilirim soynismini kusura bakmayın ama harika bir perinetoloji uzmanıdır benim oğluma dört doktor beynine sıvı var dedi ambiyosenteze yönlendirdi felan en son bu hocanın özel muanenesine gittik ve içimize su serpti yanlış ölçümler yapmış diğer doktrlar ama Semih hoca işinin ehlisi tavsiye ederim gitmeni
Yenianne6706 Caglaozgun1 perinatoloji uzmanı Prof semih özeren’e gitmiştim yaklaşık 6 hafta önc 3500tl idi. Bebeğin her şeyine baktı yaklaşık 20-25dk sürdü
Nazd1 @“Caglaozgun1”#p32097654ehir hastanesinde yaptırdım zamanın varsa randevu bir bak derim gökçenaz hanım var muhteşem bir doktor gidip dünyanın paralarını verme derim🙊
Caglaozgun1 Nazd1 peki direk randuvu alındıgında bakıyolar mı yoksa yönlendirme yapıldıktan sonra mı yapıyolar , ben de şehir hastanesınde yaptırmak ıstıyorum ama saglık ocagı veya hastaneden yönlendırme olduktan sonra bakılıyor dedıler
Sysedayilmaz Nazd1 merhaba ben de detaylı ultrason yaptırıcam fakat sehir hastanesinde randevu bulamadım normal devletten alsam yönlendirirler mi?
Nazd1 Caglaozgun1 ilk önce doktordan randevu alıyorsun kontrol için haftana göre seni yönlendiriyor zaten hepsi aynı sıradalar işte atıyorum sağ tarafta perinatoloji var oradan randevu al diyo o şekilde alınıyor eğer o an alamıyorsan alacağın zamanı sana söylüyorlar. Bize 1 şubatta mutlaka burada olun dediler eşim sabahtan gitti 8 marta vermişlerdi randevuyu mesela. Yani zamanından baya önce randevu oluşturuyolar
aybukee10 Meryoss merhaba detaylı ultrason için betul yakistirandan memnun kalmış miydiniz ? Ne kadar sürdü ?
Leyla81 Betul-97 ben Eray hocaya 2 defa gittim hem 12. Haftada hemde 22. Haftamda detaylı ultrason 10-15 dk sürdü burada bazı kişiler başka doktorlarda en az yarım saat falan diyorlardı ama aklınıza takılmasın Eray hoca o kadar bilgili ki ve net hızlı bir sekilde yapıyor hatta 2 defa baştan sona baktı bebeğime☺️
Nazd1 biranne__ bize gökçenaz hanım bakmıştı babayıda alıyordu o yönden şanslıydım ve çok enerjik her detayını anlatan bir uzaman umarım size bakacak doktorda öyle olur 🥰
Betul-97 Leyla81 Doktorum da ya Eray beye ya da Semih beye gidebilirsin demişti bende Eray beye aldım bakalım yarın göreceğiz
27kader- Nazd1 benim de gökçenaz hanım olur inşallah 9 mayısa randevu almıştım sabahtan gidip kayıt mı oluşturmam lazım yoksa saatim gelince direk girecek miyim doktorun yanına
Meryoss aybukee10 evet aşırı memmun kalmıştım 1 saate yakın baktı yüzünü falan göremedi yarım saat yürüttü tekrar baktı 10 gün sonrada kontrole çağırmıştı ince ayrıntısına kadar söylüyor gösteriyor 🩷 ama medikalden ayrıldı diye biliyorum