3 lü tarama yaptranlar ben 16 haftalıkken kontrole gittgmde dr 3 lü yapmak isted benden illa kan aldı bugun sonuc cıkmamıs numune yanliş alınmıs gelin bidaha alalım dediler ben zaten yaptrmak istememiştim cnkü kafa kariştryor dediler ikili test cok şğkür temiz cıktı sizce 3 lü testte gerek varmı ya kafam kariştı