Crnnn7 9 haftalık kendiliginden düşmesi beklendi ilk tüp bebek tedavimizdi , sonraki adetimde(1 ay sonra yani) hemen Dr tedaviye tekrar başlamak istedi tamm dedik ama 2. Tüp bebek tedavisinde yumurta sayısı birden yarıya düştü ve tek embriyo gelişti olumsuz sonuçlandı transfer, müsade istedik 3 ay ve 3. Denemede olumlu sonuçlandı. Diyeceğim o ki Dr lar hemen kalınabilir kafasında ama rahim toparlanamiyor tecrübeme dayanarak 3 ay mola verilmeli ve bence kan ilacı başlanmalı , düşükten sonra demir ferritin hızlıca dustu eski seviyesine 3 ayda gelemedi bile , şimdi hamilelikte kansizlliktan göz altlarim mor mor geziyorum ve çifter çifter kan ilacı içiyorum