metemom_ Laz53_ ay armut ve elmayı sürekli yiyorum özellikle elmayı bağımlısı oldum ilk defa kasayla elma almaya başladık
biranne__ Laz53_ ne alaks ya hurafe onlar hiç bişi yemeyelim o zaman yok çilek lekeli armut sarılı faln
Evhamlikurabiyeanne Kizimda o kadar cok nektari yedim ki esim 2 gunde bir kiloyla almaya yetistiremiyordu simdi kizim da nektari hastasi bir sey olmaz bebeniz sadece armutu cok sever o kadar 😃