Newmom777 Bana suni sancı verildikten 1 saat sonra doğurdum, kendi sancımdan daha çok zorladı. Ebe açılman epey hızlandı dedi ama doğal sancı çeksem daha iyi olabilirdi. Zaten 5 saat sancı oldu ama suyum öncesinde geldiği için bekletmek istemediler. Son kısımlara dayanmak zor ama doğurunca kesiliyor, hafif seğirmesi oluyor o da rahmin kendine gelmesiymiş