Pazartesi gün aldım sezeryan olacağım güZel tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz ❤️🙏🏼
Yanıma kahve ve rezene aldım.
Başka yapılacak bişii öncesi sonrası varmıdır ?
Birde bebeğin başı yukarıda olduğu için doktorum ameliyat sıradında karnının üstünde biraz baskı hissedebilirsin dedi böyle hisseden varmı ?
Sıkıntı yaşadınız mı ?