Gizemnur17 Çok heyecanlıyım 🥹❤️ Çok karışık duygular hissediyorum. Sizler hangi gün doğum yapacaksınız ?
ayseyaman Gizemnur17 benim de 8 Nisan gibi görünüyor ya suni ile ya da sezaryen Cumartesi karar vericez ama biraz tedirginim ben 39+3
Gizemnur17 ayseyaman Çok değişik bir heyecan 🥹🧡 Rabbim sizede sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Gonca5527 @"Gizemnur17 22 nisan heyecan dorukta e korkuyorum da tabi sezeryan olucam sağlıkla gelsin yavrularımız