Kubravci 2-3 gündür çok kötüyüm öksürük ateş kusma dün Keçiören araştırma aciline gittim öğleden sonra serum taktılar ilaç vermediler kadın dogumcuna git dediler etlik Zübeyde hanım da kontrollerimi yaptırıyorum suan ateşler içindeyim kusuyorum etliğin aciline gitsem bakarlar mı ? Kanamam falan yok ama sadece balgamlı öksürük nefes alamıyorum alerjik astım hastasıyım ateş var kusma var nolur Allah'ın bir kulu çıksın 😔😔
aslhnyz Kubravci canım özele git durumun varsa bebeğinden kıymetli mi devlet hastanesi bakmıyorsa özel mecbur bakar
Kubravci ozgecg etliğe gidebilirim suan anca kontrollerim orda biley yapmadan yollar diye korkuyorum o yüzden soruyorum
ozgecg Kubravci 112 yi ara onlar bilgi verirler. Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sağlığına kavuşursun
seyma281015 Kubravci ilk 3 ayı atlatmışsın uygun ilaçları yazabilirler antibiyotik bile başlayabilirler. İlla kanaman olması gerekmiyor sana bakmaları için
seyma281015 Başka hastaneye git o zaman zaten etlik hakkında iyi şeyler duymuyorum yenimahlleye git mesela