tgbmerve Hlimee aynıyız son 90 , 2 temmuz bende hergün sayıyorum ilk 4-5 ay geçmedi çok zor ve uzun bir surecti , erken gelmezse kuzum ben 24 Haziran’a gün almak istiyorum 39 da gelir kuzucum
Hlimee Alynq canım bayram telaşı ne derken 1 ay öyle böyle geçer Sonra doğuma gazı derken bakmışsın ki 40 gün çıkmasını bekliyorsun 🤭 Bana hep akıyor gibi geliyor zaman
Alynq Hlimee Ay İnşallah çabuk geçsin zaman valla son zamanlar çabuk geçsin diye daha hast çantasını ve bebişin kıyafetlerini yıkama işini bayramdan sonraya bıraktım onlarla uğraşırken zaman geçsin bari🥲