Merhaba kızlar 18 haftalık hamileyim ve bazen çok alıngan oluyorum ve çok ağlıyorum istemiyorum ama kendimi tutamıyorum elimde olmadan ama o anda bile bebeğim üzülücek etkilenicek diye çok üzülüyorum vicdan azabı çekiyorum siz nasılsınız böyle oluyormu sizde de