Kızlar bu 2. Bebek ismi ne kadar zormuş ya. İlk kızıma pat diye seçip içime sinmişti 3 aylıkken. Aişe Hüma. Şimdi 2.kızım içim uyumlu isim arıyorum. Karakter yansıması da önemli mesele Hüma lar uyumayan bebekler🙈 hale, zeyneb, yüsra, seca, rima gibi seçenekler var kafamda yeni önerilere açığım🥹