Newmommyy busraltin sınır 140 canım. Yakın çıkmış ama korkulacak bir şey yok yine de yediklerine dikkat et der doktorun:)
Aysemm44 busraltin Bana dedi aç karnına 90 Tok karnına 140 olmalı ondan sonrası yüksek dedi şeker çıktı zaten bende 😂