Kızlar hepinize iyi akşamlar ilk gebeligim çok kolay geçti fakat 2. Kez hamileyim ve 2.5 ay şuan hiç birşey yiyemiyorum şu içsem kusuyorum doktora 2 hafta önce gittim bu kadar değildi ve heyecandan sormayı unuttum ilk kontroldü şimdi gittiğimde soracağım ama sizlerin tecrübesinden bilgilenmek istiyorum böyle olan beter geçiren var mı yemek yemeden şu bile mide bulandıran