Eko93 Hey_makaron zaten onun yüksek çıkması iyi, igm de negatif ise. Bence o değerinizden ziyade tsh değerinizi düşürmek için endokrin gidin
Hey_makaron Eko93 TSH 9 şubata ait zaten yazıyor yanlarında tarihi. Onu 3.30 a düşürdü doktor ama hala takipte ilaç kullanıyorum.