091022ma Kimliğimi kaybettim yarına devlet hastanesinde randevum var bakarlar mı acaba boşuna gitmiş olmayayım
Yazmelegi_ 091022ma bazı bölümler girişte onay gerektiriyor ama eğer onay istemezlerse sıkıntı olmaz galiba başka yöntem var mı bilmiyorum
mavikalpvemavikalp hepoyleolurzaten__ yok kimlik okutuyolar arkasındaki çizgileri makinaya okutuyolar kimliksiz bakmıyolar 091022ma Ama e devletten belki olabilir
hepoyleolurzaten__ mavikalpvemavikalp ben devlete gittiğimde hiç kimlik istemiyorlar randevum varsa direk gidiyorum muaynemi olup cikiyorum özel bazen istiyor onada TC mi söylüyorum
dogurangaplumba hepoyleolurzaten__ Bazı bölümler onaylattirıyor danismada bende k.doguma onaylatıyorum ama diger bölümlerde adım yanınca giriyorum
mavikalpvemavikalp hepoyleolurzaten__ oha ben 3-4 devlete gittim kimliksiz hayatta almıyolar😅 hepoyleolurzaten__
hepoyleolurzaten__ dogurangaplumba 😂 bizimkiler de sorun var ozaman ben her bölüme gitsem onaylatma yapmıyorlar eğer sigorta ile ilgili bir problem yoksa giriyorum olup cikiyorum sadece tahlil vericegim zaman istiyorlar kimliği oda bazen
hepoyleolurzaten__ mavikalpvemavikalp 😂 Allah Allah bizimkilerde sorun var ozaman randevu aldığınız zaman bile kimlige bakıyorlar mi
dogurangaplumba 091022ma Canım randevu onayda tc ni söyle kimligimi kaybettim filan deme bakalım ısrarla kimlik isticekmi randevu onayda hep kimlik verdim ama tc söyleyende oldu dene şansını
BabyAta 091022ma şansınızı deneyim randevunuz varsa ekstra kayıt almıyorlar bildiğim kadarı ile. Bir an önce yeni kimlik başvurusu yapın ehliyet veya pasaportta yoksa her yerde sıkıntı yaşarsınız
cagla-14 Ben hastane personeliyim. Şehir hastanesi bizimki. Kimliksiz bakmıyorlar onaylamıyorlar daha doğrusu ve doktor bakmıyor. Ama kiosk dedigimiz cihazlardan kendiniz onaylarsaniz o sekilde sorun olmaz ama gideceginiz hastanede o cihaz varsa tabi