Zeyynnpp İyi akşamlar hanimlar bebek odası ni yapmaya kaçını haftada başladınız ilk kiyafetlerden mi yoksa beşik dolap vs. Mi başladınız ? Ben çok kararsız kaldım internet uzerinden odalara takım halinde bakıyorum ama tam istediğim gibi olmuyor onerebilceginiz guvenilir bir site varmıdır ♥️
BabyAta Zeyynnpp 16. haftamda bebek arabası, park yatak , odası için mobilya 3 kapaklı dolap, sifonyer ve montessori yatak aldık. Aralık ayiydi bunları yeni yıl zamları gelmeden tamamlamak istedim. Oda takımı çilek mobilya çok beğenerek aldım senelerce kullanılır çok sağlam ve aldıktan 3 gün içinde gelip kurdular çok şaşırmıştım bu kadar kısa sürede teslimata   
Haticeburak06 Zeyynnpp bebek odası yapmadık bizimle aynı odada olacak.ilk kıyafetlerni almaya başladık en sonda beşiğini aldık💓
Rgmss Biz malum zamlardan once bebek arabası ve puset aldık, sonrasında mobılya takımını aldık, gerı kalan her seyı zamana yayarak hallettık.Kıyafetler vs sanki daha kolay alınabılır gibi geldigi icin daha sonraya bıraktık 🌸
Zeyynnpp Rgmss kaç haftalıksin canım Ben daha hiç bişey almadım 19. Haftanın içindeyiz daha oda boyanicak bizim ondan sonra baslarim diyorum ama bakalim
Rgmss Zeyynnpp 32.haftadayım.Oda takımı geldi ama kurmadık yerlestirmedik, hala eksiklerimiz var.Hastane cantasını da hazırlamadım hala.Odayı da 25.hafta gibi boyattık 🌸
Zeyynnpp Rgmss benimde ilk odası boyanicak canım erken benim için ama fiyatlar da yükseliyor bı yerden başlamam lazim gibi
Zeyynnpp Haticeburak06 sanki dolap da gerekiyor canım ya miniklerin eşyaları ni koymak için ilk onlardan almayi düşünüyorum
BabyAta Zeyynnpp ben joie crhome aldım e bebekten, aradığım tüm özellikler vardı puseti de ona uyumlu olarak baby plus marka. Aparatı var ayrı olarak takılıyor