Arkadaşlar 35 haftalığız nerdeyse.Her tarafım şişti ellerim ayaklarım parmaklar kalçalardan kilo aldım göbek büyüdü kendimi çok çirkin hissediyorum. Hiç bi kıyafetim olmuyor hamilelikler hariç . Çoraplar ise geçen gün geniş büyük çorapları almaya özen gösterdim ayakkabılarım olmuyor.alyansım olmuyor.offff ..87 kiloya geldim 🙁 varmi böyle olupta normal doğum yapan.🙁( kilolu olunca normal doğum yapılmıyormuş öyle duydum