Merhaba hanımlar yarın 40+0 da doğuruyorum
Normal doğum çok istedim ama doktorum risk alamam diyor, bayram da geldiği için ben de korktum beklemeye. Çok üzülsem de hayırlısı buymuş.
En büyük korkum ameliyat olmak yarın kızımla bunu yeneceğim inşallah. Hepinize dua edeceğim ve hepinizin güzel dileklerini bekliyorum. Allahım buraya pozitif doğum hikayem yazmayı bana da nasip eylesin🩷