Arenn1 Kızlar 34 haftalık hamileyim süt gelmesi normal mi.İlk hamileliğimde böyle bir şeyle karşılaşmadım.Az önce baktım atletim ıslanınca göğsümü hafif sıktım baktım süt geliyor ondan ıslanmış.
Semaa00nur Arenn1 normal evet ama lütfen sıkmayin rahime uyarı verip doğuma hazirliyor sağım ve sıkma akarsa silin ama sıkmayin🤗
svncgldgn Arenn1 28. Haftdan beri göğüs uçlarımda ıslanma oluyor benimde bu hormonlardan bebeğin varlığını vücut anlıyor ve süt üretiyor şimdi sıkmayın doğumu tetikleme durumu var akarsa da kendi haline bırakın ellemeyin aynı durum bende hep oluyor şuan 34+3üz
Arenn1 svncgldgn ay hayırlısı ile bı dogsaydilar bebeler.Bu hamilelikte dibine kadar yaşadım.Her hamilede olan çoğu şeyi yaşadım.
svncgldgn Arenn1 inşallah hayırla bi doğsunlar bende çok ağır hissediyorum artık enerjim çekildi sürekli yorgunum