Kızlar ya cuma günü sezaryen oldum varis çorabı giydirdiler benim ayaklarım zaten ödemliydi zor bela giydirdi eşim. 10gün boyunca giyeceksin dediler taburcu olurken ama ben dayanamadım etimi kesmişti resmen çıktığım gece çıkardım ama ayaklarım çok şişti kütük gibi neden böyle oldu anlamadım 3gün oldu çıkaralı geçmiyor da sizde de oldu mu? Yürüyemiyorum ya