Seydanuurr4 Kızlar adetime 4 gün kala3 gün önce kan verdim 39 çıkmıştı bugün tekrar kan verdim 213 olmuş kan sağlıklı mı kaç kart artması lazım 3günde
Rabiul Seydanuurr4 fazla artması ikiz gebeliğe işaret değildir . Her hastanene - sağlıkocsğı farklı verir sonucu
Rabiul Seydanuurr4 ondan bahsetmiyorum canım hastaneden hastaneye beta yüksek veya düşük çıkabilir ikiz gebeliği belirlemez
Tz19_ Ben bugun gittim doktora rahatladim cok şükür 😄 benim ilk betam 3900du ikincisi 19.850 cikti herkes bana ikiz kesin dedi ucuz diyende oldu 1haftadr ne yemek ne uyku uyuyabildm bugun tek keseyi gordim cok sukur😄gercektende betayla alakasi yokmus