Mirhas33 bende 5 haftalıkken düşük yaşadım,hiç regl görmeden aynı ay tekrar hamile kaldım genelde düşükten sonra tekrar hamile kalma ihtimali daha yüksek oluyormuş doktorum öyle söyledi şuan 27. Haftadayım herhangi bir sağlık sorunumuz yok şükür,bende senin gibi asla olmaz heralde diye düşünüyordum eşim zorla test yaptırdı pozitif görünce inanmamıştım ne zaman 3 aylık oldu o zaman dedim tamam 😂