Eso2312 Merhaba kızlar ben 17+4 hamileyim bugün kan idarar verdim Bakteri 356 çıktı ama doktor dedi bir şey olmaz ilaçta vermedi korkuyorum sizce normal mi sizin bakteri kaçta merak ediyorum ☹️
sorybaby Eso2312 lokosit ve epitel kaç acaba sizde ? Bende bakteri 3 gözüküyor da bana da ilaç vermedi yeni hamileyim diye