dogurangaplumba twinsmom__ kaşımtı çok normal nemlendirici sür 30+5 haftalığız 16 kilo aldım ama bayadır tartılmiyorum daha da şistim gibi
Aerithma Eko93 bende aldığım kilolara normal diyorum da işte. Böyle duyunca acaba çok mu diyorum. 😅 benim sırf göbeğe gitti hamilelik öncesi pantolonlarım oluyor hala kıyafetlerim de öyle.
Aerithma Eko93 45 kilo alan birini okumuştum. Doğumdan sonra neredeyse hepsini verdiğini söylemişti. O yüzden bence de dert etmemek lazım. 🙂
Gizemnur17 twinsmom__ Haftaya doğum yapacağım inşallah toplamda 14 kilo aldım. 55 le hanile kalmıştım. 70 le sonlandırıyorum inşallah 🥹❤️
Eko93 Aerithma yani ben 70 kg ile hamile kaldım açıkçası, kilolu bir hamileyim zaten. Yürüyebildgm ve yuvarlanmadigm surece sorun yok 🌸😅😅
twinsmom__ Aerithma fazla değil sanki Ben göbeğimden iğneler kullanıyorum sanırım onlarında etkisiyle daha 2.ayımda kilo almaya başladım siz maşallah 28.haftada 9kilo😇 Sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz
Aerithma twinsmom__ teşekkür ederim inşallah. pek kafama takmıyordum da annem diyince biraz takıldım. 🌼🌼🌼