Merhaba hanımlar bende bahar nezlesi var ileri derecede. Alerjik astımda var onun için hava kullanıyorum ama bir kaç gündür hapşırmaktan gözümün kaşıntısından mahvoldum. Cuma günü sezaryenim var hapşırık bana zorluk çıkaracak. Doktoruma sordum Deloday diye bir alerji hapı içememi söyledi daha kullanan var mı?