esmaerdemir Hastaneye normal doğum için gidince ne giymek daha rahat olur elbise mi alt üst olarak mı
dogurangaplumba esmaerdemir Canım normal doğumda hastaneye neyle gittiğin önemli değilde o an elbise istiyorlar ve elbise giyiyorsun o elbiseyle doğum yaptım ben
denizalismom esmaerdemir geceydi tayt ve kazak giyip gitmiştim hastanede zaten çıkarıp önlük giydiriyorlar
Haticeburak06 esmaerdemir ya lohusa takımları gereksiz pahalı.ben şu 3xl 2xl satılan normal pijama takımlarından aldım 2 tane onu giyicem çok rahat😌
__mom1 Eşofmanla gittim. Hastaneye yatınca geceliğimi giydim. Doğumda zaten çıkarıyosun bazı hastaneler önlük veriyor değişiyor