esmaerdemir Bende nst de yalancı sancılar başladı bebeğim hareketli ayrıca hareket edince toplanıyor sertleşiyor açılma yok diye eve geldim sizde de öyle oluyor mu ayrıca vajinada batma hissi oluyor
Karbeyaz_ esmaerdemir bende bugün ntsy esmaerdemir bugün bende nstye girdim sancım birşeyim çıkmadı canım ama vajinada böyle sanki açılır gibi batar gibi birşeyler oluyor 🫠
busra_21 esmaerdemir Geçen hafta yalancı değil bildiğin 80,100 sancılar gördük.Açılma yok,hissedilen sancı yok.Kasılmalar,sertleşmeler,toplanmalar baya baya var.Bayram sonrasını görmek için dua ediyoruz.
Use12345 esmaerdemir 36+1 benimde. Yani arada vajinal ağrım oluyor anlık girip çıkıyor onun dışında başka bi ağrım sancım yok. Diğer haftalara göre bebeğin hareketleri azaldı günde bir iki ancak hissediyorum. Kasık ağrım var bide
busra_21 esmaerdemir Ayağa kalktığım an karnım taş.Aşağı çekiyor resmen beni.Sürekli yatıyorum.Bebekte toplanıyor bi tarafa habire.
Fatmavuran Ya ben 35 haftalığım dün kontrole gittim nstde yalancı sancılar çıktı bugünde biraz kan geldi korkuyorum hiç başına gelen varmı ama ağrım sancım yok
busra_21 Fatmavuran Nişan olabilir kanamanız doktorunuza söyleyin.Nişan geldi diye hemen doğum başlamıyor zaten.
busra_21 Fatmavuran İlk hamileliğimde 40+6 da nişanım geldi hemen doktora gittim ne yumuşama ne açılma ne sancı vardı.İhmal etmeyin genede.
Sporcuanne14 Benim de arada adet sancısı gibi oluyor. Ama nts çıkmıyor açılmada yok tam haftasını bekliyor galiba bebiş halsiz çok var uyuyorum çok 36+6
Melike_melek Sporcuanne14 bende öyleyim canım 33+4 bugün kontrole gittim nst normal çıktı ama geceleri sancı giriyor bazen vajinama ağrı giriyor falan ama normal dedi dr mayıs 6 da doğum benimde sezeryan olcam
busra_21 esmaerdemir 36+3′üz.Cuma kontrolümüz var.Doktorum doğumu bayram sonrasına planladı inşallah herşey yolunda gider.Sezeryan olacağım ilki sezeryan olduğu için.
Melike_melek esmaerdemir 33+4 bende bugün gittim sancim oluyor diye akşamları vajinama falan birden ağrı giriyor dedim nst ye bağlandım normal çıktı 🤦♀️ gündüzleri uyuyor benim bebis geceleri sanki parka çıkıyor karnımda 🤣🤣 acidan duramıyorum bazen o kadar kimirdiyor mayıs 6 da doğuma alcam dedi dr hayırlısı artık korkuyorum da çok
tatlibebegim_ esmaerdemir 35+4 olcaz bizde karnım taş kesiyo aşırı toplanıp kasılıyo belim bi yandan ağrıyo hareketleri vajinada atıyor kafası doğum kanalında 1 aydır
busra_21 tatlibebegim_ Gün içinde kaç defa oluyor bu söyledikleriniz?Ben her ayağa kalktığımda karnım sertleşiyor.Oturur ve yatarsam nadir.
Mertsmother tatlibebegim_ kasıkta ağrı oluyor mu sol yada sağ dünden beri sürekli bir kasık ağrım var oturup kalkarken doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim
Azra8Engin esmaerdemir 35+3 dün nst ye girdim sanci yok. Ama kasilmalarim var ve tekmeleri çok can yakıyor. Bi yere toplanıyor sertlesiyor
tatlibebegim_ busra_21 valla sayısız sürekli oluyo bi tarafı yumurta yapıyor kaburgalarıma batıyo sonra vajinaya iğne batırır gibi sancı giriyo
busra_21 tatlibebegim_ Benimde sürekli oluyor.Karaciğer enzimlerim yüksek çıktığı için magnezyum ve diğer vitaminleride bırakmak durumunda kaldım.Kullansam belki bu kadar zorlamazdı.
esmayb35 esmaerdemir 35 te iki gün hastanede yattım sancı ve kanamadan dolayı şu an 36 dayız adalat içiyorum her gün sancılarım ara ara hala devam ediyor genelde alt karnım acıyor bakalım hayırlısı artık ne zaman isterlerse o zaman doğacaklar daha da kasmıyorum artık 😄
tatlibebegim_ busra_21 ben magnezyum falan kullanmadım hiç doktorumda vermedi 31+5de kontrole gittiğimde kafası doğum kanalına girmiş dedi aşırı aşağıda hissediyorum