Kızlar daha once 3 kere bursada klomen catlatma iğnesi oldum bi sonuc alamadım eskişehiri duydum buraya geldim yavuz tokgöze oda ilk ay femara catlatma iğnesi kullandı sonuc alamadık aşılamaya gecelim dedi gecen ay gonal f kullandım yumurta büyümedi bu ay sözde hem hap hem gonal f ile devam edicekti geliyorum kontrole 11 mm de kalmıs büyümemis kendşsi cok mesgul oldugundan stajyeri bakıyo onunla muhattap oluyorum cumartesi tekrar gel ogelisirse catlatma iğnesi dedi e aşılama olucaktım iğne vericekti doktor dedim öyle bisey demedi diyo madem aşılama yapmıcaksın ne uğrastırıyosun ben kendi memleketimde de yaotırırım takibini sinir oldum ya