Havvakuss İlk kurtajimdan 3 ay sonra kimyasalim olmistu gecen ikinci kurtajimdan 8 ay sonra korunmama rağmen yine kimyasalim oldu neden böyle olur başına aynisi gelip çözüm bulan var mı ?