oznur-41 Kızlar sabahta post açmıştım gebelik testinde sonradan belli belirsiz bir çizgi vardı kuruma çizgisi olabilir mi diye elimde başka gebelik testi olmadığı için ovulasyon yaptım böyle çıktı sizce var mı ? 
Hiranurunannesiii oznur-41 Ben ovulasyonla öğrendim ve T çizgisi C den çok koyuydu. Sizinde öyle sanırım. Bendeatayım öğrendiğim zamanki ovülasyon testini.
tatlibebegim_ oznur-41 c çizgisi kontrol çizgisi ama onunda koyu çıkması lazımdı baya, ben 4 haftalık hamileyken meraktan denemiştim koyu çıkıcak mı diye böyle çıkmıştı https://mutluresim.com/image/zb2cHo
myangelson oznur-41 testiniz bozuk gibi geldi bana c cizgisi kontrol çizgisi onun koyu olması lazım bu kadar silik olmamali sizde tam tersi olmuş başka test varsa tekrar deneyin bir
Hiranurunannesiii oznur-41 Hım ben t nin çok koyu olfuğunu görüncr c ye tam bakmamitm açıkcası. Bozuk olanilir belkide.
momsss-1207 Hiranurunannesiii kuşum bence bozuk değil de yapmadan önce sıvı tükettiysen c böyle silik çıkıyor