amine4444 olmazsa olmaz değil bana çok ille de al dediler ama normal göğüs kalkanı işimi gördü zaten kalkana süt akıyor süt iyileştiriyor yani boşuna öyle paralar vermeye gerek yok
Lanolin diye 100 tlye krem almıştım oda çok iyi geldi zaten eczacı da dedi lanolinle lansinoh aynı dedi boşuna o kadar para verme dedi sağoslun işimi de gördü ikiside