Kızlar hastaneye gittim bugün acilden. Giriş yaptım ultrason çekildi kadın doğum doktoruna yönlendirdiler doktor baktı her şey çok iyi dedi bide nst çektir gel dedi onuda çektirdim buda çok iyi dedi eve gönderdi 10 gün yat dedi sonra kalk Gez dedi o zmn dogsada bir şey olmaz dedi inşallah her şey yolunda gider