Merhaba arkadaşlar ben üçüncü oğluma hamileyim ve üçüncü sezaryenim olacak Allah nasıp ederse 27+3 haftalik hamileyim 22+4 de detaylı ultrasonda plesenta sezaryen dikisine yakın dendi yani aşağıdayms 26+6 da randevum vardı 1 2 mm kadar çıkmış yukarıya yani 15 mm önceki mesafe benim 17 mm civariymis şu an ben öğrendikten yaklaşık 1 ay içinde genel anlamda yattım ağır kaldırmadim ya da ağır iş yapmadım sadece yarım saat kadar yürüme ya da oğlumu yedirme icirme uyutma gibi şeyler yaptım ufak tefek ev işleri bulaşık yemek çamaşır yıka katla bazen eğil kalk günlük 1 2 kez aşağı in bunları yaptım bu süreçte şükür herhangi bir kanama yaşamadım şimdiye kadar yani plesentasi aşağıda olanlar sizler napiyorsnz hep yatıyor musunuz mesela ya da Ufak tefek ev işleri ne bileyim nasıl davranıyorsunuz bu süreçte ya da çıktı mı plesentaniz yukarıya mesela ben plesentasi aşağıda olanlari okumuştum burada ağrı yaşıyoruz kasik ağrısı bel ağrısı vs diyorlar mesela ben bugün yaklaşık dinlene dinlene 3 saat yürüdüm oğluma alışveriş yapmamiz gerekiyordu şükür hiç zorlanmadım hiç ağrı yaşamadım yanı ben ağrı da yaşamıyorum genel anlamda yani hayatınıza bu şekilde devam edip yukarı çıktı mı plesentanz doktor birâz korkuttu çıkmazsa yukarıya ileriki haftalarda bebek plesentadan erken ayrılabilir dedi ya da ameliyatın zor geçebilir rahmini alabiliriz ama bunlar çok çok düşük ihtimaller dedi sizler neler yaşadınız bu süreçte acaba