Merhaba. Evet devlet hastanesi kontrolündeyseniz orada yapıyorlar ücretsiz olarak. Ben hem özel hem devlet hastanesi kontrolünde ilerliyorum. Özeldeki doktorum devlet hastanesinde yaptırmamı söyledi. 28. Haftamda yaptırdım. 15 20 dk lık bi yatış yapıyorsunuz iğne olup çıkıyorsunuz.