Tz19_ ben 17 hastalığım 13. Haftadan beri düzenli kullanıyorum sabah ağızdan 12 saat sonra akşam da vajinal olarak alıyorum, ayrıca 3 günde 1 de ampul yapılıyor. Sadece ağızdan aldığımda yan etki yapıyor ama kendime vajinal olarak uygulayamadigim ve sabah da eşim yanımda olmadığı için bu şekilde almak zorundayım. Psikolojik olarak çok zor bir süreç aslında Allah sabır versin hepimize