Use12345 bende geçen hafta spinal sezaryen oldum asla hissetmedim belime yapılan iğne sivrisinek ısırığından daha az acıttı zaten uyuştuktan sonra ne ağrı ne acı hiç bişey hissetmedim karnıma bastırdıklarını görmedim eğer bastırdılarsa da hissetmedim 😂 uyuşukluk 4 saat sürdü odaya götürdüklerinde sonda hâlâ takılıydı uyuşma geçtikten sonra sonda çıkarıldı ama onu da hissetmedim ilk yürüyüş biraz ağrılı oluyor ama ben bol bol yürüyüş yaptım. 2. Gün de ayaklandım bugün 7. Günüm ne ağrım kaldı ne sızım günlük hayatıma devam ediyorum