Candankacmaz Kızlar iki hastanede de muayne oldum iki doktorumda çok ilgili güler yüzlü ve işin ehli insanlar kafam karıştı sizce hangisi ? Ayrıca iki hastanede tam teşekküllü bu hastanelerde doğuranlar anılarını yazabilir mi
Hilalst Candankacmaz ben ikisinede henüz gitmedim kolana gidiyorum ama değiştiricem , önce türkiye hastanesinde özgür hnma gidicem siz kimlere gidiyorsunuz ?
DileKaynak Candankacmaz Türkiye Hastanesinde muayene ücreti ne kadar acaba bi de doktorunuzdan memnun musunuz
Ceyfer Candankacmaz ben derindereye gidiyorum turkiye hastanesinide cok arastirdim iki hastanede guzel derindere daha uygun ve daha yeni hastane.
Tubagrnc Candankacmaz diğer hastaneyi hiç bilmiyorum ben derindere rıza beye gidiyorum doktorumdan çok memnunum hastane kalabalık olduğu için biraz vasat ama fiyat olarak uygun geçen yıldan beri gittiğim için normal doğum 2000 e anlaştık ama zamlı hali 2600 sezeryan 3600 diye biliyorum
bsrm Ablam.gidiyodu turkiye hastanesine ama dogum fiyati fazla geldigi icin baska yere gecti. Ama.memnundu doktorundan
Liva05 Hilalst Ozgur hanima gidiyorum bende cok memnunum daha once giden tanidiklarimda var herkes cok memnun kaldi ve normal dogum destekcisi bunu ilk tanismamizda direk belirtti
Hilalst Candankacmaz özgür hanımı herkes cok övüyor , ben bu randevumda ona gideceğim galiba , derinderedede hastaneyi cok kötüleyen var aslında evime daha yakın bende cok kararsızım
Candankacmaz DileKaynak 120 tl idi sigortalıya bizim geçen aya kadar sigortamız yoktu 240 tl ödedik 🙄 sigortanız yoksa gitmeyin yazık günah doktorumdan çok memnunum 🙏🏽
Candankacmaz Hilalst derindere benimde evime çok yakın ☺️🙈 benimde aklımı karıştıran aslında sagdan soldan hiç kötü yorum almadım derindere için ama kafam çok karıştı iyice ya 🙄
Feyzanurumsu Bende derindereye gidiyorum başından beri doktorumdanda memnunum doğum fiyatlarıni sorcam haftaya randevum var pahaliysa diye alternatif bakıyorum bende☹️
Hilalst Liva05 en önemlisi o zaten benim içinde , önümüzdeki kontrolümde kesin gideceğim ben kolana gidiyorum ama hiç memnun değilim doktordan
Pinarclk İlk gebeliğimde türkiye hast özgür hanıma gittim. Cok ilgili diye duydugum için. Ama ne ben ne eşim memnun kalmadık. Soru soruyoruz tamam digerlerini sonra hallederiz şimdi sıradakini alayım dedi. Geçiştirir gibi. İlk hamileliğimdi siddetli ağrılarım vardı. Hep önemsiz olur dedi gecti. Kalbi durdu bebeğin. Meğer şiddetli ağrılar aslında normal değilmiş. Şimdi baska bir doktora gidiyorum ama yüksek ihtimal derindereye gececeğim. Umarım bu sefer herşey yolunda ve istediğim gibi olur. Para verip doktorları satın almıyoruz ama sıradakini almak için de hastanı apar topar basından atamazsın.