kitten11 bugün kontrolüm vardı 19+3 üm ultrasonda 20 haftalıkmışız yarın gel şeker yüklemesi yapalım dedi , bu haftalarda mı yapılıyor
1palyaco kitten11 ben 23ken gitmiştim normal rutin kontrol için doktorum 25haftalıkken falan yine gel şeker yükleme testi yapalım demişti.
sutlukahve kitten11 24-28 arası yapılıyor ama benim doktorum 28de yapalım en uygun hafta o zaman demişti. Öf bu doktorlar da kafalarına göre takılıyorlar resmen hangisine uyulacak doğru bir tanedir hangisi doğru 😂
kitten11 sutlukahve evet cidden ne yapacağımı şaşırdım 🫠 eğer bebeğim için bi sorun teşkil etmiyorsa bu haftada da yaptırırım ben sıkıntı değil zaten yaptırmayı düşünüyordum ama kesin sonuç verecek mi ben anlamadım ya erken diye şekerim çıkmazsa ve şekerim varsa :’)
sutlukahve kitten11 benim doktorumun dediğine göre gebeliğe bağlı insülin direncini vücut 24. Haftadan sonra göstermeye başlıyormuş ama ne derece doğru bilmiyorum tabii. Sen istersen bi araştır hangisi içine sinerse onu yap ya da doktoruna tekrar sor 24 28 haftlar arası yapılmıyor mu hocam falan diye belki yoğunluktan kafası karışmıştır
kitten11 sutlukahve ben gitmeyim diyorum eşim diyor sana tahlil vermiştir doktora ne diyeceksin diye ,bana barkod vermedi bilgisayardan göndermiştir diyor , bu adam benim tahlilim var diye sisteme girdi yani gitmesem ne olur onu düşünüyorum 🥲
kitten11 sutlukahve ay gittim 🥲 50 gr aldım 20-30 dk sonra geri çıkarttım midem çok kötü bulandı olduğu gibi kustum , sonra kaçtım 😅😅 doktora söyledim böyle böyle midem bulandı dayanamadım diye dedi bir dahakine bi yudum su bi yudum o içecekten iç dedi artık 24. Haftada gönül rahatlığıyla gidebilirim 🤣
sutlukahve kitten11 ayy kusman kötü olmuş neyse vardır bunda da bir hayır 24. Haftada inşallah sıkıntısız geçer geçmiş olsun 😂