Elif_111 kızım 4.5 aya kadar emdi. Çok az geliyordu sütüm. 1.5 yaşında şuan hep mamayla besledim. Çokta sağlıklı maşallah. Sütüm yetmiyor diye düşünmeyin. Benim yaptığım hatayı yapmayın. Siz yine de bol bol emzirin. 2. Kızıma hamileyim ilk kızımda yaptığım hatayı yapmayacağım. Bol bol emzireceğim. Sütüm gelmiyor az diye düşünmeniz strese sokuyor sizi. Sütünüz daha da azalıyor. Sütünüz varmış gibi emzirmeye devam edin,takviye olarak mama verin.