Edosko38 Hanımlar hamilelik boyunca lekelenme yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı 16. Haftaya gireceğim halen arada durduk yere kırmızı pembe leke geliyor doktorlar sorun görünmüyor dese de insan tedirgin oluyor daha önce bi düşüğüm var çünkü böyle
esmayb35 Edosko38 ben 🤚🏻 12.haftada bir başladı ayda bir lekelenmelerim oldu şükür 36.haftadayım şimdi
Semaa00nur Edosko38 20 haftaya kadar kanama gördüm bende maalesef ki şuan 1 haftadır yok bende azıcık yoğunlaşma görünce stresten deliriyordum ama ben önce fitil sonra igne kullandm doktorum kullan demişti size vermediler mi acaba ? Korkmayın kanama yogunlaşmadigi sürece sknti yok demektir
Oznurkk Edosko38 ilk kızımda tam 18 -19 haftaya kadar yaşadım. Sağ olsun saat kaç olursa olsun doktorum hep tedbir amaçlı ultrason isterdi ama bir şey çıkmamıştı. Kızım sağlıkla 38+1 de doğmuştu. Darısı başınıza
Semaa00nur Aytlkya beyaz akıntı normal görünüyor gebelikte sarı yada yeşil tarzı ise enfeksiyon vardır onada 1 hafta su bol iç Diyor geçmezse fitil veriyor doktorunuz
Edosko38 Semaa00nur 2. Gebelik olduğu için en başından beri progestan ve oksapar kullanıyorum gittiğim hiçbir yer neden olduğunu söylemiyor kanamayı dediğiniz gibi çok stres oluyorum
Ece5454 Edosko38 coraspirin kullanıyorsanız oda yapabilir benimde daha önce düşüğüm oldu oksapar ve coraspirin kullanıyorum coraspirin 8de yaptı bıraktım 12 de tekrar başladım
Edosko38 Ece5454 aspirin kullanmadım hiç ama oksapar kullanıyorum dozu yüksek belki ondandır bilemiyorum ki 😢
Edosko38 Oznurkk maşallah ben de sürekli acile gidiyorum lekeden kanamaya döndüğünde görünürde bebeğim sağlıklı inşallah dediğiniz gibi ben de sağlıkla kucağıma alabilirim zamanı geldiğinde 🤲🏻
Ece5454 Edosko38 faktör xa testi var kanama durumunda bakılıyor bi o testi yaptırayım mı diye sorun isterseniz
Zkara Ben de benzer şeyleri yaşıyorum aşırı tedirginim. Her lekenlenmem geldiğinde soluğu hastanede alıyorum çok şükür bebeğim iyi. 9. Haftadayız lekelenmem 4. Haftadan beri geliyor. Ecopirin ve oksapar kullanıyorum pıhtılaşma problemim var