orkidemm_ benim de 4.07 tek tarafımda var ben bir kimyasal gebelik gecirdim doktor hafif pko diyor zaten sinir amh ta 4 müş pko demek için 5 ve 6 üzeri diyorlar yumurta bol bizde:) 8nayda kaldım bennde hamile fakat kimyasal oldu erken canım daha kalırsın hsg çektir bende cumartesi cektiricem. Senin iki tatafinda da var mi