İlk zamanlarda genelde oluyor yoğun bir kanama olmadığı sürece ağrıyla beraber endişe etmeyin dinlenmek ayakta durmamak gerekiyor banada hemen rapor vermişti doktorum tuvalet dışında kalkma dedi ,dinlene dinlene atlattık düzeldi ,belki ara ara peçeteye gelen kanaman olabilir içerdeki kanama alanı dışarı atılıyodur ama yoğun olursa tabi beklemeden tekrar kontrole gidin,progesteron kalçadan yapılıyo ilerleyen aşamada ama fitil şimdilik yeterli sizin için demekki oda etkili