Busraaaaa1 Kızlar 38. Haftadayım dünden beri sağ kalçamdan belime ağrı giriyor hiç geçmedi aranızda yaşayan var mı acaba bu haftalarda doğum için heveslenip 41. Haftayı görmek istemiyorum 😅
aslhnkrts9 Busraaaaa1 herkeste farklılık gösterebilir ama benim doğumum bu şekilde başlamıştı 😂aynı ağrıyı hissetmiştim sonrası çorap söküğü gibi geldi 😂 ben asla ihtimal vermemiştim artık bebek büyüdüğü için oluyordur ya falan diyodum bi anda kendimi olayların içinde bulunca baya şaşırdım 😂
nurcan05 Busraaaaa1 benimde sol kalcam ağrıdı hep ishal oldum mide bulantısı ama doğurmadım daha 😅 bayramdan sonraya kalacak benim bebis galiba 41 olacak şu anda 38+6
Tuba6300 Busraaaaa1 kızlar 39+2 gebeyim iki gündür karnım ağrıyo bugün çok daha bastırdı kalçama kadar vuruyo ağrı adet sancı gibi 23.47 de sancı geldi şimdi 23.51 birdaha geldi ne yapmam gerek
Eme2 Busraaaaa1 26.haftadayım felaket bel ağrısı yaşıyorum sol kalçanın üstünde. Öyle böyle değil. Topallıyorum,oturup kalkarken çok zorlanıyorum. Bı de huzursuz bacak 😢
Busraaaaa1 aslhnkrts9 Şu yorumu görmek gerçekten beni umutlandırdı çünkü şuan yatamıyorum oturamıyorum yürürken topallıyorum
aslhnkrts9 Busraaaaa1 benim de aynı şekilde oldu yatınca oturunca falan asla geçmiyordu kontrole diye gittim açıklık olunca doğurdum. İnşallah sizinde öyle olur
Suhedaklync61 Busraaaaa1 konuyla alakalı mı bilmiyorum ama bende bu şekilde 23-25 haftalarda idim ağlıyordum ağrıdan ihtiyacımı göremiyordum 15 gün bu şekilde sadece yatabildim sonra geçti şuan 33haftadayım tabi kişiden kişiye göre de değişir siz doğumu konuşuyorsunuz :))
aslhnkrts9 Busraaaaa1 bi gece çektim ama benim daha sonra mide ağrım oldu gece karnımda kasılmada oldu kımıldasam canım yanıyordu sabaha hiç ağrı kalmadı
Simge22 Busraaaaa1 ben 17+3 haftalık hamileyim geceden beri bjnu yaşıyorum neden sizce birde ishal oldum