saaahane güven hastanesi tek geçerim. Korunun devlet hastanesinden farkı yoktu. Güvende park sorunu yok vale hizmeti çok iyi ücreti de uygun sistemleri o kadar iyi ki siz daha hastaneden çıkmadan aracınızı kapının önüne getiriyorlar. Sedef Ramoğlu doktorumdu ankaradan ayrılırken bir tek onunla görüşemicez diye üzülmüştüm şimdi tekrar hamilelik düşünüyorum nasip olursa bi kontrol için tekrar ona gidicem siz düşünün nasıl iyi birisi olduğunu. Kuzenime de tavsiye etmiştim her konuşmamızda iyi ki diye anlatıyor bana. Ankara da tanıdığımız yokken bize resmen ablalık yaptı, hamilelikte ki bütün tecrübesizliğimi onun sayesinde rahatça atlattım hele doğumum o kadar kolaydı ki yürüyerek girip yürüterek çıktım ve hepsi onun rahatlatmalarıyla oldu