Kızlar ben 2 tane kayıp yaşadım ve tekrar hamile olduğumu öğrendim. Bu benim için bir mucizeydi ancak eşim dışında 18. Haftaya kadar kimseye söyleyemedim. Kiii hala daha bir cok insan bilmiyor 1. Derece akraba disinda… Ama bugün fark ettim ki sizler benim sırdaşım olmuşsunuz ilk günden itibaren… size söylemişim, sizden destek almışım, bilgi almışım ,bilgi vermişim…
O yüzden bu grup iyi ki var sizler iyi ki varsınız 😇🙏🥰
24+5 ile yola devam 💕