Ben 33 haftalık hamileyim, bir haftadır adet sancısı gibi sancılarım oluyor arada bir, bazen karnım kasılıyor, böyle öne doğru büzüşüyor gibi, doktora sordum yalancı sancıların başlamış dedi
Vücut artık kendisini doğuma hazırlıyor dedi
Rabbim yavrularımızı hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻