Merhaba ben 13 mart da çatlatma iğnesi oldum 16 günde çok şükür hamile olduğumu öğrendim 18 gündede betadaki artışla emin olmuş gibiyiz keseyi görmek için doktor randevusunu bekliyoruz 8 nisan ama günler geçmiyor güne erkene çekmek istedim 8 nisanı beklemek konusunda ısrar ediyor benim için rahat değil huzursuzum neden bilmiyorum belirtilerimde çok az sadece kasık ağrısı ve kasılma var nadiren belim ağrıyo normalmi bu kadar az belirti