Merviiss kaç haftalıksın canm benim ilk haftalarım hatta şunu diyeyim ilk iki ayım acı tat ile geçti şu bile içerken acı acı geliyordu bulantı için prilam kullandım şu an 37 haftadayız ve hala kullanıyorum acı tat da kısa süreliğine geçti iki ayı bitirince çok şükür geçmişti gaviscon genelde yanma için iyi geliyor tabi midede zar görevi gördüğü için bulantını da hafifletebilir acı tadı geçirir mi bilmiyorum