serra88 Kizlar aklimda deli sorular var 😂 17 haftama giris yaptim , elektrik supurgesi kaldirdim sorun olur mu? Sonra esim geri goturdu yani bi daha kaldirmadim….😕🫣 benimkide cok agir degil yani
Lavinya21 serra88 ben halılar kaldırdım dolap çektim koltuk çektim çekmeceler kaldırıp düzenledim sildim çok şükür hiç bişey olmadı süpürge makinasını hergün kaldırıyoruz yani
2prensesannesiiii serra88 11 aylık kızımı kucaklıyorum ben bazen dün belim incindi ama bebişin hareketlerini takip ettim sıkıntı yok dinlendim geçti şükür nefes kesen bi bel ağrısıydı kızımın ne üstünü değiştirebildim ne de yemekten sonra kucağıma alıp elini yüzünü yıkayabildim eşim elini yüzü yıkayıp temiz kıyafet giydirdi dün hiç birini yapamaz haldeydim valla 😮💨
svncgldgn serra88 elektrik süpürgesi çok problem değil ama su şişesi falan kaldırmayın bu 5-10ltliklerden vs dikkat edin ağır kaldırmamaya bende kaldırdım çok kez halı, kilim, süpürge ama yinede dikkat etmek lazım Allah korusun
Nurgr1 Ben neler yapıyodum ohoo bişey olmaz merak etme, eşim ne kadar kızsada durmadım hiç yerimde son zamanlardayım diye dikkatli yim biraz daha
Bendiyebiri_ serra88 her gün halılqri kaldırıp ve koltukların yerini değiştiriyom içine öyle şeyler getirme ve bende 13 haftaligim her gün her gün yapmama rağmene rağmen çok şükür şuana kadar bişey yaşamadım